torsdag 18 februari 2010


Nu har jag fått "skäll" av dottern att jag inte skrivit på länge i bloggen. Jag har varit upptagen avvinter. Det har varit kallt sedan mitten av december.

I november kom min nya bil till Sverige från USA, en Chrysler Town and Country, vilket gör att jag blir lite mer rörlig. Fast nu har det varit så kallt och mycket snö,så jag har inte kört så mycket, dessutom är det en amerikanare som drar betydligt mer bensin än min Toyota Prius, som jag kan längta efter ibland.

Julen firade vi tillsammans som vanligt med farmor här på Fridhem. Nyår var Karin och Elias kvar här, vilket var mysigt. Johan och Ingalill var här och firade nyår tillsammans de flesta nyår.

Kallt och gnistrande härlig vinterkväll.


För tillfället är detvinter OS från Vancover, vilket är ganskar roligt att följa med i.
Hur mår jag då? Ja jag vet inte riktigt, men det handlar om en dag i taget.

Inga kommentarer: